Žinoma, vairuoti autokrautuvą neužtenka tik teorinių žinių, tam reikia ir praktinių įgūdžių, kuriuos bet kada galite įgyti JAGO mokymų centre mokydamiesi autokrautuvo kursus eksternu. Visgi, teorinės žinios yra atspirties taškas, nuo kurio prasideda autokrautuvo pažymėjimo įgijimo eiga. Jeigu žinote, kaip valdyti šią transporto priemonę, tai nereiškia, kad žinote viską apie, pavyzdžiui, krovinių kėlimo mechanizmą, ir ką daryti jam sugedus. Ar žinojote, kad net ir po keleto metų atnaujinus autokrautuvo valdymo teorijos žinias, tikimybė pačiam suremontuoti šią transportavimo priemonę atsiradus gedimui padidėja iki keturiasdešimt procentų!
Išbandykite savo jėgas atsakydami į žemiau esančius klausimus, kurie pateikiami būsimiems autokrautuvo vairuotojams mokymų bei egzamino metu. Jeigu į didžiąją dalį klausimų žinote atsakymus, tačiau dar neturite autokrautuvo pažymėjimo, įsivaizduokite, kaip lengva šį būtų įgyti?
Kur laikomi autokrautuvai po darbo dienos?
Kam reikalingi kėlimo mechanizmo hidraulinės sistemos apsauginiai droseliai?
Kodėl, keliant krovinį, autokrautuvas arba kėlimo mechanizmas kyla persikreipęs?
Ar galima sumaišyti stabdžių sistemoje įvairių gamintojų stabdžių skysčius?
Kodėl stabdomas autokrautuvas nukrypsta nuo važiavimo trajektorijos?
Ar galima kelti krovinį viena šake?
Kokiu greičiu leidžiama važiuoti dirbant sandėliuose ir esant blogo matomumo vietose?
Kam skirtas krovinio kėlimo mechanizmas?
Teisingas atsakymas klausime tik vienas.